pátek 11. srpna 2017

Indiánsky

V lese jsem v posledních dnech našla spoustu různých peříček. Přidala jsem k nim ještě nějaké, co jsem měla doma a vytvořila čelenku, po které jsem toužila. A večer jsme se zabalily s holkama do postele a dívaly jsme se na Poklad na Stříbrném jezeře. ♥


Návod:

Ze tří dlouhých kůží jsem upletla copánek, svázala podle obvodu hlavy a upevnila dřevěným korálkem. Na dlouhé konce copánků jsem navlékala korálky v různých vzdálenostech a tavnou pistolí do nich připevnila peříčka.

7 komentářů:

  1. Luci, moc Vám to sluší. Vypadáte jako Pocahontas :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná čelenka i její majitelka. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní moc, sluší. Hau :)
    Hezký víkend Radana

    OdpovědětVymazat
  4. Ženy, díky! Ani jsem nečekala takový ohlas. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Lucia, ste krásna a naozaj indiánka!

    OdpovědětVymazat