pondělí 26. června 2017

Akce žába

Od kamarádů jsem dostala na začátku dubna vajíčka žab ze zahradního jezírka. Mohli jsme tak téměř tři měsíce pozorovat vývojová stádia žáby. Zjistili jsme, jaký je rozdíl mezi vajíčky ropuchy a skokana, jak přesně se žába vyvíjí a kdy se "skorožabky" nadechují nad hladinou. Díky modelu jsme mohli pozorovat stavbu těla a vnitřní orgány žáby, některé děti si vytvořily svoji knihu o žábách a dnes jsme jednu žabku a zbylé pulce vypustili do rybníčku.

Popřáli jsme jí hodně zdaru a děti jí zazpívaly na cestu "Žabičko, žabičko, popojdi maličko..." :)

začátek pozorování: 2.4. 2017
vypuštění: 26.6. 2017
















5 komentářů:

  1. Dobrý den, Lucie, mohla byste, prosím, prozradit, kde lze u nás koupit tento model žáby? Děkuji Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Katko, např. tady: https://www.hracky-4kids.cz/hm-studio-4d-anatomicky-model-zaba

      Vymazat
    2. Děkuji moc, Lucie, já jsem to včera hledala(ještě před tím než jsem si přečetla Vaši zprávu) a vypadávaly na mě jen anglické stránky... Katka

      Vymazat
  2. No totok! Geniální. samotnou by mě to pozorování strašně zajímalo! Terka

    OdpovědětVymazat
  3. To musíme taky zkusit. Paráda!

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...