sobota 29. října 2016

Podzimní výlet

Málo fotím, málo chodím ven. Někdy člověk utíká od toho, co má rád do nicoty. To jsem právě celý měsíc dělala.

Ve středu nám začaly podzimní prázdniny a já se opět chystala tam, kde to mám ráda. Vezla mě Dáša, a při té příležitosti jsme si udělaly podzimní dámskou jízdu do Koněpruských jeskyní.

Při vstupu do nich mnou prostoupil pocit radosti ze známého, když jsem tam byla jako malá. A jako bonus nás po hodinové prohlídce vítalo venku slunce. Počkalo pár minut, než jsme se nasvačily, a zapadlo. Nádech - výdech.










2 komentáře:

  1. začali podzimní prázdniny ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to bude nakažlivé :-) . Jsem na tom stejně. Ven, do přírody, už jsem nešla ani nepamatuji. A přitom mě to tak nabíjí :-). Často si říkám, že už je čas to změnit! Jdu na to hned :-) . Hezký den, M.

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...