neděle 10. října 2021

Pověste ho vejš!

Možná si ještě pamatujete, jak jsem v květnu zútulňovala kuchyň. Uběhlo půl roku a na řadu přišla ložnice a předsíň. Využila jsem opět nabídku Poster Store, s jejichž službami a milou komunikací jsem byla více než spokojená. Nechala jsem si poradit od průvodce výběrem, abych si zvážila, co vlastně potřebuju a co by se mi na zvolený prostor vešlo. A samozřejmě jsem strávila nějaký čas i na stránce plné inspirace, kde se vždycky tak ráda kochám. :)

Protože máme ložnici v přírodních barvách, výběr rámů byl jasný - přírodní dub. Do nich jsem zvolila jemné nenápadné detaily přírody, přesně jak to mám ráda. 

K tmavým futrům v předsíni mi zase jednoznačně sedl černý rám. Trochu to vypadá, že tam máme okno do ulice. Za ním čeká můj oblíbený Bob Dylan a nálada „šedesátek“ v Americe. Miluju to!

Sleva 35% na všechny plakáty
(neplatí pro kategorii Kolekce umělců a neplatí pro rámečky)
s kódem L35SAL (do 17. 10. 2021)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...