pátek 24. září 2021

Svatba u kapličky

Příprava květin na svatbu Markéty a Ondřeje byla moje srdcová záležitost, souznění. Když jsem přijela poprvé na návštěvu za Markét do zrekonstruovaného mlýna, kde žijí, nestačila jsem žasnout a nevěděla kam dřív s očima. Všude bylo tolik krásných věcí!
U kávy jsme si popovídaly a sladily jsme představy a očekávání. Výzdoba měla být jednoduchá - spíše jen odstíny zelené a světlé barvy tón v tónu. Protože jsem věděla, že si by nevěsta úplně v klidu kromě dortu, výzdoby stodoly, líčení a účesu střihla ještě kytici sama, o to větší trému s přípravami jsem měla.

Potkalo se to! Všechno si to naprosto sedlo a já se dojímám nad fotkami a říkám si, že takovou svatbu bych si přála i pro sebe. :)















1 komentář:

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...