pondělí 29. června 2020

Šumavská svatba

Když mě Simča s Martinem požádali, abych jim vytvořila květiny na jejich svatbu, nadšeně jsem souhlasila. Vzájemně jsme se sladili v představách a já se s trošku sevřeným žaludkem těšila, protože jsme zároveň byli takové mezi pozvanými. Přece jen jsem nic v takovém rozsahu nedělala a tak jsem měla trochu nervy, abych měla dost materiálu a hlavně všechno stihla. Poprvé jsem si vyzkoušela i hřebínek a náramek pro nevěstu. Prostě intuitivně. :)

Svatba předčila mé (už tak velké) očekávání - nádherné místo šumavské hájenky obklopené prvními zónami, skvělí lidé, nenucená zábava a nádherné počasí. 

Přeju hodně lásky a ať je všechno takhle romantické a pohodové jako váš den! ♥
































7 komentářů:

  1. Krása,nádhera!Jste moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  2. Svatba s úžasnou atmosférou a skvělými zážitky.
    Květinová paráda))))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! A jestli se mohu zeptat, ty květiny se trhaly až na místě - ty by asi nějaký převoz dlouho nepřežily? Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, většinu jsem trhala předem a dovezla. Kytice se zdá jako luční, ale základem jsou rostliny pěstované na záhonku, vydrží déle bez vody. Luční kvítí rychle vadne - to jsem trhala tam a použila na dekorace. :-)

      Vymazat
    2. Děkuji za dovysvětlení - vše je nádherně sladěné. Lucie

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...