sobota 28. prosince 2019

Když přijdou dárky na míru

Přijímání a dávání dárků - velké téma. Tos nemusela! Vždyť si nic nedáváme! Děkuju, ale já pro tebe nic nemám! Fráze, které známe všichni. Baví mě sledovat, jak lidé různě přistupují k rozbalování dárků, projevování radosti nebo rozpaků.

Já se od malička raduju ze všeho. Baví mě dárky z cest, dárky ručně vyrobené, drobnosti i pozornosti. Co ale oceňuju nejvíc, je umění všímat si detailů, pozorovat dění a číst mezi řádky v průběhu celého roku. I já se to učím. Jakmile se někdo z mých blízkých zmíní o tom, co má rád, na co vzpomíná z dětství, co by potřeboval nebo co se mu zdálo, ihned si zapisuju nejen do hlavy, ale taky do svého notýsku. Vždycky se to hodí. :)

Speciálně letos děkuju za všechny ptačí dárky. Ale navíc jsem dostala i skutečný dárek! :) ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...