neděle 3. listopadu 2019

Hopsa hejsa do Brandejsa

Jeden z mých bratranců měl kulatiny a já u toho nechtěla chybět. Byla jsem pro něj překvapením a byla jsem jím ráda. ;-) Strávila jsem tři dny s částí rodiny, se kterou se nevídám tak často, ale o to víc si ten čas užívám.

Na chvilku jsem se cítila i jako paní ze zámku - měla jsem svoji vlastní komnatu. Bratránek nám ukázal všechno, na čem za ty roky pracoval a já jsem na něj opravdu děsně pyšná! I na ty jeho chovatelské pokusy - v zámeckém příkopu chová pávy, slepice a kohouty s kuřaty a kozy. Zkrátka moje blízká duše. Ale to už víme od dětství!

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...