úterý 24. září 2019

Na skok

Od té doby, co chodí Evča na Kurz práce se sny, se na ně snažím více soustředit. Měla jsem pocit, že se mi sny vůbec nezdají, ale každý mi říkal, že si je jen nepamatuju. Najednou si rozvzpomínám a zapisuju. Hledám souvislosti, pocity a snažím se přijít na konkrétní poselství. Často mám ve snu zvířata - většinou silná, nebezpečná. Dnes se mi tam objevily slepice. :)

V neděli jsme sjely na skok ke Křemelné na Šumavu. Evča hledala houby, já přírodniny na věnečky. Křemelná byla ledová tak, jakoby nás píchalo tisíc jehliček. Jsem vcelku zimomřivý člověk, možná by mi pomohlo lehčí otužování. A aby se to vyrovnalo, půjdu se zas někdy ohřát do potní chýše. :)















Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...