pondělí 14. ledna 2019

Připravuju, buduju, plánuju

Nový rok jsem začala rekonstrukcí své vysněné dílny, zašívárny, místa setkávání tvořivých duší. Postupně jsem si vytvořila obraz toho, jak by mohla vypadat. 

V našem domě je kromě tří bytů ještě spodní garsonka, která je pod úrovní chodníku. Celou dobu se tam jen kupily nepotřebné věci. Jednou za čas jsme tam uklidili, plánovali místnost pronajmout, ale časem se tam zase nanosila spousta nepořádku. 

A tak jsem se rozhodla, že když už, tak to vezmu pořádně. :) Těším se na výsledek! 










3 komentáře:

  1. Mě (snad) čeká již brzy rekonstrukce celého domu, který jsem nedávno koupila. Tak ti držím palce a určitě to bude dílna, jako víno <3.

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu skvělý plán a cíl. Tvořivý kout pro tvořivou duši a o statní podobné duše. Držím palce, ať se vše podaří zrealizovat co nejdřív a jsem zvědavá na první reportáž. Prostě Bomba!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, motací místnost...♥ U nás to takhle vypadá docela pravidělně...:-D Ale nemám kam expandovat. Tak ať se aťásek vydaří a pak se v něm krásně tvoří...;-) P.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...