sobota 22. prosince 2018

Přeju...

...všem klidné svátky a pohodu! Jsem ráda, že i po těch letech jste stále se mnou, a že vás to tady (doufám) ještě trochu baví. :)

Když vznikal můj blog, nebyly ještě Anežce ani 4 roky a Betce byl rok a půl. Dneska jsou to velký holky, který mi klidně řeknou, když jsem trapná. :) Samy si otevírají příspěvky několik let zpátky, aby se podívaly, co všechno jsme společně vyváděly. Moje několikaleté psaní a focení nabírá na hodnotě...

Užívejte s těmi, co máte rádi, a objímejte se! Alespoň pro mě je to stejně hodnotná výživa jako jídlo a pití. :-)

4 komentáře:

  1. Lucie,hezké svátky i Vám.

    A věneček,který dostala Tamara níže,tak ten je extra krásný.
    ,,Rozdat" se jen tak,komu chci,to je krásná svoboda a lidská potřeba.
    Rozumím tomu...
    Pe.


    OdpovědětVymazat
  2. Luci, cely ty roky vas blog sleduji a stale se mi libi��. Ze srdce vam preji pokojne svatky a klid v dusi.M.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za krásné komentáře. :)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...