čtvrtek 28. července 2016

Alpy 2016 II.

Jakmile jsem přečkala všechny mé strašáky v podobě technických vymožeností, nemohla jsem se nabažit všemožných rostlin a zvířat. Najednou mi nevadilo stát na viklanu 200 m nad údolím a bez dechu sledovat prolétající supy. Jen ticho, mraky, sníh a led a zvuk jejich letu. Dlouho kroužili nad údolím a pak zmizeli v mracích. 

S krávami jsme se potkávali denně. Nepřestává mě fascinovat, kolik volnosti v horách mají. Myslela jsem na ty naše, které často ani nevidí nebe.

kozorožci nedaleko Grossglockneru



Kavče žlutozobé - skvěle zvládá vzdušné proudy.




svišť 

protěž alpská

jestřábník


sokol stěhovavý





sup bělohlavý



konopka obecná



1 komentář:

  1. Nádherné fotky :-) . Alpy jsou i mým snem. Akorát se dvěma malými dětmi to není teď ještě úplně reálně. Dovolenou pod stanem s nimi zvládáme v pohodě, akorát jsme pro jistotu jenom u nás v ČR. S nimi fakt člověk nikdy neví, tak se necítím na to, abychom jeli do zahraničí.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...