úterý 28. července 2015

Volno - nevolno

Přiznávám - plánování dovolené nemám ráda. Nemám touhy jet k moři, vidět stovky cizích zemí. Klidně budu celé léto na chalupě. 
Letos jsme udělali kompromis - vyjeli jsme a zároveň jsme nic neplánovali. Ráno jsme nevěděli, kde večer ulehneme, večer jsme nevěděli, kam se druhý den vypravíme. A protože jsme jeli bez holek, šlo to celkem lehce. 

  • Přečetla jsem dvě knížky.
  • Opálila jsem se jako u moře.
  • Celý týden jsem chodila bosa.
  • Byli jsme na 4 prohlídkách a v jedné galerii.
  • Ujistila jsem se, že sjíždět v sezóně Vltavu je sebevražda.


Naše loni a předloni bez dětí.


Dívčí Kámen


Zlatá Koruna

Rejštejn


výstup na Sokol

Rožmberk


Český Krumlov

Kašperky

4 komentáře:

  1. Krásné...také bych nejraději lenošila a užívala dovolené akorát ne na chalupě ale doma v domečku,který mi je vším velká zahrada stále co na práci....nic méně jsme k moři jeli a jo děti viděli moře užili si nadšení nevím zda bylo velké jak jsem očekávala....ale mělo nás čekat také pár dnů bez dětí jen sami po nevím kolika letech...ale bohužel odkládá se na neurčito.....krásné letní dny a těším se na další příspěvky,které tak ráda prohlížím...fotky úžasné

    OdpovědětVymazat
  2. Muselo to být moc fajn, hlavně to neplánování:) A to chození týden bosky...závidím a musím vyzkoušet také:) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Náádhera! Jižní Čechy jsou kouzelné a za chození naboso chválím! :-)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...