čtvrtek 27. února 2014

A-E-I-O-U

Zvoní zvonek. Jdu otevřít a tam stojí Lucka s hromadou černého plastového čehosi: "Vymysli, co 
z toho udělat, máme toho v práci hodně a vyhazuje se to. Já to pak od tebe obšlehnu." :)

Včera jsem laminovala kartičky (Ježíšku, ještě jednou díky díky za tak přenádherný a přeužitečný dárek.) a po vystřižení mi zbylo dost okrajů - pruhů. Nastříhala jsem je, centrofixem popsala a máme písmenka.

A Luci, máme na ně i stojan.






















A teď výzva pro všechny ostatní. Jestli máte něco, co se vám nezdá, přineste k nám, mně se to určitě zdát bude:)

7 komentářů:

  1. Luci, to je super nápad. Jsi špica. M.

    OdpovědětVymazat
  2. super využití:) laminovačka, to je vynález!

    OdpovědětVymazat
  3. a co to je to "černé", to je výborné... já musím všechny kartičky ppdlepit páskou na suchý zip a pak mám takové podložky, kde to děti připevní... díky Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dostala jsem to od kamarádky jako odpad od nich z práce (automobilový průmysl). Prý jim v tom přivezli pružiny. :)

      Vymazat
    2. aha, díky... tuž budu muset taky někde posondovat :-)))

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...