sobota 5. října 2013

Co mě nadchlo

Poslední dobu dvě věci. Nejdřív to byl Pravý domácí časopis, o kterém jsem se dozvěděla díky Gabče (která o něm ví díky Katce). To se to krásně proplétá:) Gabča mi včera půjčila první dvě čísla a já se nemohla odtrhnout. Ještě se mi u žádného časopisu nestalo, aby mě bavila každá stránka a nemusela jsem jen slepě přeskakovat. Jsem nadšená a píšu Ježíškovi o předplatné!!




Minulý týden jsem si naslepo objednala Univerzální čistič  Orange Sanitol (opět Karel Hadek). Koupila jsem si půllitrovku, která je sice dražší, ale čistič se ředí (stačí polévková lžíce do rozprašovače a dolít vodou), takže cena se mi zdá adekvátní.

Dneska jsem s ním uklidila celý byt (je opravdu na všechno) a kromě toho, že krásně voní, je mi sympatická i poznámka výrobce: "Za zmínku stojí i skutečnost, že všechny použité suroviny vykazují vynikající biologickou odbouratelnost, čímž z Orange-Sanitolu dělají i jedinečný ekologický přípravek. Vzhledem k vysokému obsahu terpenů v pomerančovém oleji, již během použití zbaví Orange-Sanitol jak čištěný předmět, tak i vzduch v celém bytě, mikrobů. Nutno dodat, že velice příjemně. "




5 komentářů:

  1. Luci - tak Sanitol mám taky doma - a připadá mi úžasný...to se nám to fakt krásně propletlo:))))))))))))) a díky za reklamu♥
    G.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci, opět děkuji za inspiraci, časopis jsem si už objednala, neměla jsem o něm vůbec tucha, máš moc šikovné holčičky malířku i farmářku, asi jsou po mamince, měj pohodový den, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, moc děkuju. Jsem ráda, že můžu šířit dál kvalitní věci alespoň slovem. Měj se krásně a zas přijď:)

      Vymazat
  3. Tak už i my máme doma dvě čísla časopisu. Napsala jsem Ježíškovi o předplatné, ale do Vánoc tak daleko. A včera mi kamarádka řekla, že ho mají v Bezručově ve zdravé výživě. Jsem spokojená, jen mi ho včera Roman uzmul, jakmile přišel domů.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...